miércoles, enero 04, 2012

L'últim segon.


"Mire al darrere i recorde. Tota una vida veig passar. I si poguera tornar a donar-li al start... i travessar les línies rojes, cartografia del teu cos, per no trobar les coordenades, el nort i les petjades i arribar a un lloc sense nom. I rebobinar, i anar pels camins que no vam anar, hissar les veles en un nou mar. Si poguera tornar-te a besar i rebobinar, besar els teus llavis i no pensar, tocar les estreles i tremolar, si poguera tornar-te a tastar..."




(Aspencat - L'últim segon)

2 comentarios:

  1. M'agrada estil que tens de música i crec que si tens bona veu podríes venir a la meva acadèmia de música a València, al carrer Aragó.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No tinc bona veu i tampoc estic interesada amb el cant...
      Tampoc és el meu estil de música precisament, però eixa cançó en concret m'agrada molt...

      Eliminar